Regulamin

Regulamin Konkursu „Gra edukacyjna Level.UP” 

§1 Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa warunki realizacji Konkursu „Gra edukacyjna Level.UP” (dalej zwanego: „Konkursem”).
2. Organizatorem Konkursu jest MPL Verbum S.A. z siedzibą w Poznaniu (61-626), ul. Szelągowska 45A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000372990, posiadająca numer NIP: 7781226405, Regon 630922602, kapitał zakładowy w kwocie 244.444,40 zł, wpłacony w całości (dalej zwana: „Organizatorem”). 
3. Konkurs jest prowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej od dnia 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r. i może zostać odwołany przez Organizatora w każdym czasie bez podania przyczyny. 
4. Konkurs „Gra edukacyjna Level.UP” jest Konkursem z dziedziny nauki, którego celem jest:
a. propagowanie fachowej wiedzy marketingowej, 
b. popularyzacja zagadnień zw. z grywalizacją, motywacją, microlearningiem,
c. promocja aplikacji Level.UP,
d. przyznanie Uczestnikom spełniającym warunki określone w niniejszym regulaminie Certyfikatów poświadczających znajomość ww. zagadnień Konkursu.
5. Wiadomości dotyczące Konkursu można przesyłać na adres Organizatora: biuro@verbum.com.pl.
6. Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora, oraz w aplikacji mobilnej Level.UP. Istnieje także możliwość wysłania Regulaminu pocztą, po wysłaniu prośby na adres Organizatora: biuro@verbum.com.pl.

§2 Zasady uczestnictwa w Konkursie

1. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby fizyczne, pełnoletnie (+18) (dalej: „Uczestnicy”).
2. Warunkiem koniecznym przystąpienia do Konkursu jest dokonanie prawidłowej rejestracji w Konkursie za pośrednictwem aplikacji mobilnej „LEVEL.UP”.
3. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne. Przystąpienie do Konkursu lub wystąpienie z Konkursu może nastąpić w każdym momencie jego trwania. Oświadczenie o rezygnacji z uczestnictwa w Konkursie należy przesłać na adres: biuro@verbum.com.pl. Momentem rezygnacji z uczestnictwa w Konkursie jest moment otrzymania oświadczenia o rezygnacji złożonego przez Uczestnika w sposób wskazany w zdaniu poprzedzającym.
4. Z chwilą rezygnacji z uczestnictwa w Konkursie, następuje utrata (anulowanie) Punktów zgromadzonych na Indywidualnym Koncie Uczestnika, utrata statusu Uczestnika oraz utrata prawa do otrzymania Certyfikatu. Ponowna rejestracja w Konkursie nie powoduje odzyskania przez Uczestnika Punktów zgromadzonych na Indywidualnym Koncie przed datą rezygnacji z Konkursu, odzyskania Statusu w Konkursie, jak również nie uprawnia do otrzymania Certyfikatu, jeśli Uczestnik uzyskał do nich prawo przed datą rezygnacji z uczestnictwa w Konkursie, a następnie utraconych w związku z rezygnacją z uczestnictwa w Konkursie.
5. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie wskazując przyczyny wykluczenia. Przyczynami uzasadniającymi wykluczenie Uczestnika z Konkursu w trybie natychmiastowym są:
a. ustalenie przez Organizatora, że Uczestnik nie spełnia warunków wzięcia udziału w Konkursie, o których mowa w §2 ust. 1 i 2 Regulaminu lub spełnia przesłankę negatywną określoną w §2 ust. 4 Regulaminu;
b. działania Uczestnika niezgodne z przepisami prawa lub z Regulaminem.
6. Wykluczenie, o których mowa w ust. 5 powyżej, jest skuteczne od chwili złożenia Uczestnikowi przez Organizatora oświadczenia o wykluczeniu Uczestnika z Konkursu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest składane przez Organizatora w postaci elektronicznej za pośrednictwem Indywidualnego Konta Uczestnika. Z chwilą wykluczenia Uczestnika z Konkursu, punkty zgromadzone na Indywidualnym Koncie Uczestnika zostają anulowane, a uczestnik traci prawo do statusu i Certyfikatu.
7. Wszelkie uwagi, pytania, zastrzeżenia czy reklamacje związane z funkcjonowaniem Konkursu lub uczestnictwem w nim, Uczestnicy powinni kierować pisemnie na adres Organizatora: MPL Verbum S.A., ul. Szelągowska 45a, 61-626 Poznań lub mailowo na adres: biuro@verbum.com.pl

§3 Rejestracja w Konkursie

1. Rejestracja w Konkursie dokonywana jest poprzez prawidłowe wypełnienie i wysłanie przez Uczestnika formularza rejestracyjnego (dalej zwanego „Formularzem Rejestracji”) za pośrednictwem aplikacji mobilnej „Level.UP” umożliwiającej korzystanie z Indywidualnego Konta Uczestnika w Konkursie (zwanego dalej „Indywidualnym Kontem”).
2. Prawidłowo wypełniony Formularz Rejestracji zawiera:
a. imię i nazwisko Uczestnika;
b. adres e-mail Uczestnika 
c. NIP fimy, którą reprezentuje Uczestnik
d. klauzulę (do potwierdzenia poprzez „kliknięcie” odpowiedniego pola w Formularzu Rejestracji) potwierdzającą znajomość oraz akceptację przez Uczestnika Regulaminu (udzielenie zgody stanowi warunek uczestnictwa w Konkursie).
3. Po zakończeniu rejestracji Uczestnikowi potwierdzony zostanie login i hasło poprzez wiadomość e-mail wysłaną na jego adres poczty elektronicznej, którymi Uczestnik będzie posługiwał się w celu zalogowania na swoje Indywidualne Konto.
4. Uczestnik jest zobowiązany do zachowania w poufności hasła, do jego nieudostępniania oraz zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich. W przypadku przekazania danych dostępowych do swojego konta w Konkursie osobom trzecim, robi to na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za udostępnianie danych dostępowych do konta osobom trzecim przez Uczestnika Konkursu.
5. W celu prawidłowej realizacji Konkursu Uczestnik jest uprawniony i zobowiązany do aktualizacji danych podanych w Formularzu Rejestracji.
6. Komunikacja pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem odbywać się może za pośrednictwem aplikacji mobilnej „LEVEL.UP” dostępnej do nieodpłatnego pobrania w sklepach AppStore i Google Play (zwanej dalej „Aplikacją Mobilną”), jeżeli Uczestnik zainstaluje Aplikację Mobilną na posiadanym przez siebie urządzeniu mobilnym. Zainstalowanie Aplikacji Mobilnej jest dobrowolne i nie stanowi warunku udziału w Konkursie.
7. Do uruchomienia i prawidłowego działania Aplikacji niezbędne jest aktywowanie następujących funkcji Urządzenia: aktywne połączenie internetowe lub aktywne połączenie Wi-Fi. 
8. Koszty transmisji danych wymaganych do pobrania, instalacji, uruchomienia i korzystania z Aplikacji Mobilnej pokrywa Uczestnik będący użytkownikiem Aplikacji Mobilnej we własnym zakresie, na podstawie umów zawartych z operatorami telekomunikacyjnymi lub innymi dostawcami usług internetowych. Uczestnik będący użytkownikiem Aplikacji Mobilnej ponosi odpowiedzialność za jakąkolwiek odpłatność z tytułu wykorzystania transmisji danych, niezbędnego do korzystania z Aplikacji Mobilnej.

§4 Uczestnictwo w Konkursie, Przyznawanie Punktów, Rywalizacja między Uczestnikami.

1. Uczestnik, który przystąpił do Konkursu, uczestniczy w Konkursie zgodnie z zasadami określonymi w § 4 poniżej.
2. Konkurs trwa od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r. i składa się z 1 Rozgrywki – w czasie której Uczestnik zdobywa wiedzę produktową związaną z produktami Sponsora i z dziedziny marketingu oraz podejmuje działania punktowane w Konkursie i zdobywa punkty, Statusy i Certyfikaty. Rozgrywka obejmuje okres 4 okrążeń, czyli pełnych tygodni kalendarzowych. O terminie startu Rozgrywki Uczestnik może dowiedzieć się po zalogowaniu za pomocą danych dostępowych na swoje konto w aplikacji mobilnej Konkursu;
3. W czasie trwania Rozgrywki, po zalogowaniu za pomocą danych dostępowych do swojego konta Aplikacji Mobilnej Konkursu, Uczestnik w każdym tygodniu może zapoznać się z przygotowanymi artykułami o produktach Verbum oraz marketingu oraz może podjąć działania punktowane w Konkursie. W każdym tygodniu (Okrążeniu) w czasie Rozgrywki otrzymuje:
i. dostęp do 3 artykułów szkoleniowych (pigułki wiedzy) pojawiających się w każdy poniedziałek, wtorek i środę w czasie trwania Rozgrywki, dzięki którym Uczestnik zdobywa wiedzę;
ii. od poniedziałku od godziny 0.00 do czwartku do godziny 23.59 możliwość podjęcia działania punktowanego w postaci udzielenia odpowiedzi na 3 Pytania (pytania pojawiając się kolejno w każdy poniedziałek, wtorek i środę);
iii. od piątku od godziny 0.00 do niedzieli do godziny 23.59 możliwość podjęcia działania punktowanego w postaci rozwiązania Testu Wiedzy.
4. W czasie trwania Rozgrywki Organizator może przyznać Uczestnikowi możliwość: 
a. podjęcia działania punktowanego poprzez rozwiązanie testu stanowiącego Koło Ratunkowe;
b. podjęcia działania punktowanego poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania Turbo (dotyczy wyłącznie Uczestników o Statusie CHAMPION).
5. Z tytułu podjęcia działań punktowanych lub braku podjęcia działań punktowanych, o których mowa w pkt 3 i 4 powyżej, Uczestnik otrzymuje Punkty. Punkty uzyskane przez Uczestnika w czasie jednej Rozgrywki sumują się na koncie Uczestnika w Konkursie. 
6. Punkty otrzymywane przez Uczestnika w czasie Rozgrywki mogą mieć wartości dodatnie lub ujemne. Punkty dodatnie powiększają saldo punktów zdobytych przez Uczestnika, a ujemne pomniejszają je. 
7. Uczestnik otrzymuje Punkty dodatnie za każde podjęte w wyznaczonym czasie działanie punktowane, czyli udzielenie odpowiedzi na Pytanie, rozwiązanie Testu Wiedzy, rozwiązanie Koła Ratunkowego, udzielenie odpowiedzi na pytanie Turbo. Punkty ujemne Uczestnik otrzymuje za każde niepodjęte w wyznaczonym czasie działanie punktowane, takie jak odpowiedzi na Pytanie i rozwiązanie Testu Wiedzy. 
8. Ilość punktów otrzymywanych przez Uczestnika za podjęcie danego działania punktowanego lub niepodjęcie danego działania punktowanego, zależy od aktualnego Statusu Uczestnika, który zależy od aktualnego salda punktów na koncie Uczestnika i stanowi wypadkową zweryfikowanej wiedzy procesowej i produktowej Uczestnika oraz jego zaangażowania w podejmowanie działań punktowanych. Uczestnicy posiadający:
a. Status STARTER (saldo punktów poniżej 23 pkt. włącznie) otrzymują odpowiednio:
i. za każdą prawidłową odpowiedź na Pytanie: + 2 pkt
ii. za każdą nieprawidłową odpowiedź na Pytanie: + 1 pkt.
iii. za brak odpowiedzi na Pytanie: - 1 pkt. 
iv. za rozwiązanie każdego Testu Wiedzy – sumę punktów będącą wynikiem otrzymywania +2 pkt. za każde prawidłową odpowiedź i + 1 pkt. za nieprawidłową odpowiedź w każdym Teście Wiedzy, 
v. za brak rozwiązania Testu Wiedzy: - 1 pkt.
vi. za rozwiązanie Koła Ratunkowego – sumę punktów będącą wynikiem otrzymywania +2 pkt. za każde prawidłową odpowiedź i + 1 pkt. za nieprawidłową odpowiedź w Kole Ratunkowym
vii. za brak rozwiązania Koła Ratunkowego: 0 pkt.
b. Status EXPERT ( saldo punktów od 24 pkt. do 71 pkt. włącznie) otrzymują odpowiednio, za każde podjęte działanie lub niepodjęte działanie punktowane 2 razy więcej punktów niż Uczestnicy ze statusem STARTER;
c. Status Champion (saldo punktów to minimum 72 pkt. lub więcej) otrzymują odpowiednio, za każde podjęte działanie lub niepodjęte działanie punktowane, 3 x więcej punktów niż Uczestnicy ze statusem STARTER, a za podjęcie działania poprzez rozwiązanie pytania Turbo od 0 do 30 pkt. w zależności od poprawności i wartości merytorycznej odpowiedzi (decyduje komisja powołana przez Organizatora), a także 0 pkt. za niepodjęcie tego działania. 
9. Saldo punktów zebranych w czasie danej Rozgrywki decyduje na bieżąco o aktualnym Statusie Uczestnika w Konkursie, a saldo punktów na koncie Uczestnika po zakończeniu Rozgrywki (po ostatnim Okrążeniu) decyduje o Statusie Uczestnika na zakończenie Rozgrywki, a w efekcie o otrzymaniu przez niego Certyfikatu oraz miejscu w rankingu.
10. Organizator dla każdej Rozgrywki prowadzi odrębny Ranking Punktowy Uczestników Rozgrywki (zwany dalej Rankingiem Rozgrywki) – obejmujący Uczestników ze statusem CHAMPION, Uczestników ze statusem EXPERT oraz Uczestników ze statusem STARTER. 
11. O miejscu Uczestnika w Rankingu Rozgrywki decyduje aktualny Status oraz saldo punktów na koncie Uczestnika. Im wyższe saldo punktów tym wyższa pozycja rankingowa. W przypadku Uczestników posiadających identyczne saldo punktów, o kolejności w Rankingu decyduje moment uzyskania danego salda punktów. Uczestnik, który szybciej uzyskał dane saldo punktowe, uzyskuje wyższe miejsce w rankingu.
12. Swoją aktualną pozycję w Rankingu Rozgrywki Uczestnik może w każdym momencie trwania Rozgrywki sprawdzić na swoim koncie w aplikacji mobilnej. 
13. Po zakończeniu Rozgrywki, Organizator opublikuje ostateczny Ranking Rozgrywki. 
14. Zdobyte przez Uczestników Konkursu punkty służą jedynie do określenia statusu Uczestnika i sporządzania Rankingu Uczestników. 
15. Punkty nie podlegają wymianie na nagrody, ani ekwiwalent pieniężny i po zakończeniu każdej Rozgrywki zostają anulowane.

§5 Postępowanie reklamacyjne dotyczące przebiegu Konkursu

1. Reklamacje co do przebiegu Konkursu, w tym usług świadczonych drogą elektroniczną, mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora: MPL Verbum S.A., ul. Szelągowska 45a, 61-626 Poznań lub mailowo na adres: biuro@verbum.com.pl w terminie 30 dni od dnia zdarzenia, którego dotyczy reklamacja, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty zakończenia każdej Rozgrywki. O zachowaniu terminu składania reklamacji decyduje data doręczenia reklamacji Organizatorowi pod powyższym adresem.
2. Reklamacja powinna zawierać wskazanie powodu reklamacji i żądanie Uczestnika.
3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia ich doręczenia.
4. Uczestnik zostanie o decyzji w sprawie reklamacji powiadomiony mailem wysłanym na adres z którego została zgłoszona reklamacja, w terminie 14 dni roboczych od dnia doręczenia reklamacji.

§6 Świadczenie usług drogą elektroniczną

1. W ramach Konkursu Organizator świadczy nieodpłatnie na rzecz Uczestników, na zasadach opisanych w Regulaminie, usługi drogą elektroniczną w zakresie niezbędnym do realizacji Konkursu.
2. Przez usługi świadczone drogą elektroniczną na potrzeby Konkursu należy rozumieć takie usługi jak:
a. udostępnienie Regulaminu na stronie internetowej Konkursu;
b. zakładanie i udostępnianie Uczestnikom Indywidualnych Kont, na których gromadzone są Punkty;
c. umożliwienie dostępu do wiedzy oraz podejmowania działań punktowanych na zasadach określonych w Regulaminie i zdobywania Punktów w Konkursie;
d. umożliwienie komunikacji pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem za pośrednictwem strony internetowej Konkursu;
e. umożliwienie komunikacji pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej.
3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą pobrania i zainstalowania Aplikacji Mobilnej na urządzeniu mobilnym Uczestnika.
4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może być w każdej chwili rozwiązana poprzez odinstalowanie Aplikacji Mobilnej na urządzeniu mobilnym Uczestnika. 
5. Warunkiem technicznym niezbędnym do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną jest posiadanie urządzenia mobilnego posiadającego system operacyjny Android 6+ i wyższej lub iOS 11.2+.
6. Korzystanie z usług elektronicznych w ramach Konkursu może wiązać się z typowymi zagrożeniami po stronie Uczestnika, jako użytkownika Internetu. Ryzyko związane z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną polega w szczególności na zagrożeniu zainfekowania systemu informatycznego oprogramowaniem mającym na celu np. szpiegowanie użytkowania, kradzież ważnych danych, spowodowanie braku możliwości uruchomienia systemu, spam, usuwanie danych, itp.
7. Organizator korzysta we własnym zakresie z zabezpieczeń systemowych i stałej pomocy informatycznej zapewniając bezpieczeństwo przesyłanych i odbieranych danych, co nie zwalnia Uczestnika z zachowania należytej staranności w korzystaniu z Internetu.
8. Zaznacza się, iż firmy Apple ani Google, będący właścicielami sklepów, w których nieodpłatnie dostępna będzie aplikacja mobilna, nie są w żaden sposób powiązane z organizacją Konkursu „Gra Szkoleniowa LEVEL.UP”.

§7 Ochrona danych osobowych

1. Dane osobowe Uczestników są zbierane i przetwarzane w celu realizacji Konkursu, na co osoby te wyrażają zgodę wraz z wypełnieniem i wysłaniem Formularza Rejestracyjnego Konkursie o którym mowa w §3 pkt 1 i 2.
2. Dane osobowe Uczestników są zbierane i przetwarzane w celu wysyłki certyfikatów (miasto z kodem, ulica z numerem). 
3. Dane Uczestników przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (”RODO”).
4. Dane Uczestników będą przetwarzane także w celu wykonania obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, tj.:
a. wykonania obowiązków związanych z reklamacjami w ramach Konkursu, do czasu ostatecznego rozpatrzenia reklamacji, jednakże nie dłużej niż rok
W wyżej wymienionych przypadkach podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit c RODO.
5. Dane osobowe Uczestników będą mogły być przetwarzane także na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO dla celów wiązanych z dochodzeniem roszczeń i obroną przed roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony cel Organizatora. W tym celu dane będą przetwarzane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania lub do zakończenia postępowania egzekucyjnego jeśli jego wszczęcie i prowadzenie okaże się być konieczne.
6. Administratorem danych osobowych jest Organizator (dalej: Administrator).
7. Dane Uczestników Konkursu będą przetwarzane wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu (w tym wydania postępowania reklamacyjnego, rozliczeń podatkowych), chyba że Uczestnik Konkursu wyrazi dobrowolną zgodę (zgody) na ich przetwarzanie także w celach marketingowych. Podanie danych osobowych dla celu udziału w Konkursie jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w nim.
8. Dane osobowe będą zbierane w zakresie wynikającym z Regulaminu oraz w zakresie danych eksploatacyjnych na podstawie i w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1216 ze zm.), tj. danych identyfikujących Uczestnika na stronie internetowej Konkursu i aplikacji mobilnej „LEVEL.UP” oraz pozwalających na przypisanie mu informacji o rozpoczęciu i zakończeniu oraz zakresie korzystania z usług świadczonych elektronicznie w ramach Konkursu.
9. Uczestnik Konkursu ma prawo – na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym przepisach RODO – (i) dostępu do swoich danych, (ii) żądania ich sprostowania, (iii) prawo żądania usunięcia danych, (iv) ograniczenia przetwarzania oraz (v) prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania, oraz (vi) prawo do przenoszenia danych. Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), w sytuacji gdy uważa on, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
10. Dane osobowe Uczestników Konkursu mogą być przekazywane następującym odbiorcom: 
a. firmom kurierskim i podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi w zakresie obsługi marketingowej i reklamowej– w zakresie niezbędnym do realizacji tych usług;
b. podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi w zakresie obsługi informatycznej (np. prowadzące hosting stron internetowych, dostarczających rozwiązania w zakresie e-mailingu), prawnej – w zakresie niezbędnym do realizacji tych usług;
c. organom państwowym, w tym Urzędowi Skarbowemu, na podstawie przepisów prawa 
11. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez okres trwania Konkursu oraz po jego zakończeniu, w zakresie niezbędnym do realizacji ewentualnych roszczeń wynikających z reklamacji. W sytuacji wyrażenia stosownej zgody dane osobowe będą przechowywane (przetwarzane dla celów marketingowych) przez okres ważności udzielonej przez uczestnika zgody, tj. do czasu jej wycofania.
12. W celu uzyskania dalszych informacji o przysługujących prawach i sposobach ich realizacji, lub w razie jakichkolwiek innych pytań lub żądań, Uczestnik może kontaktować się z inspektorem ochrony danych Administratora, pod adresem e-mail: ido@verbum.com.pl,
§8 Zakończenie Konkursu i zmiany Regulaminu

1. Organizator może zakończyć Konkurs i rozwiązać umowę na świadczenie usług drogą elektroniczną, zapewniając odpowiedni termin na realizację praw uczestników Konkursu, wynikających z niniejszego Regulaminu.
2. O zakończeniu Konkursu Organizator poinformuje z co najmniej 2-miesięcznym wyprzedzeniem poprzez zamieszczenie informacji o planowanym zakończeniu Konkursu na indywidualnym koncie Uczestnika oraz poprzez przesłanie takiej informacji każdemu Uczestnikowi SMS-sem na numer telefonu kontaktowego podany przez Uczestnika na Formularzu Rejestracji.
3. Organizator jest uprawniony do zmiany Regulaminu, przy czym o każdej zmianie Regulaminu Organizator poinformuje Uczestników Konkursu z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem w formie mailowej. 

§9 Postanowienia końcowe

1. Nadzór nad prowadzeniem akcji sprawować będzie trzyosobowa Komisja powołana przez Organizatora, odpowiedzialna za prawidłowy, zgodny z Regulaminem, przebieg Konkursu.
2. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie stosuje się obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2019 r. poz. 123).